top of page
חיפוש

למה כדאי לחבק את הפחד.

עודכן: 21 בדצמ׳ 2020



סיפור שקרה השבוע. אני מקדם סדנה בנושא פרודקטיביות שאני מאמין שהיא מעולה ממש, ואני משווק אותה כ״פיילוט ללא תשלום״. למה? כי יבואו יותר אנשים לפיילוט ואקבל הרבה פידבקים? - חרטה כי אח״כ חבר יביא חבר ואני אמכור את הסדנה בכסף? - חרטה ברטה. אולי כי אני מפחד שאף אחד לא יירשם? אולי כי אני מפחד שאם אנשים לא יירשמו זה יגיד משהו עליי כמאמן?

אולי ניסיתי לעקוף את הפחד ע״י התירוץ ״פיילוט בחינם״?

דווקא אני? אני שמאמן אנשים אחרים? אני שמעודד אנשים לחיות באומץ?

אז כן! דווקא אני. כי פחדים באמת באים להודיע לנו שאנחנו לקראת קפיצת מדרגה. ופחדים הם כאן כדי שאעבור דרכם. אני לא אנסה להתעלם מהפחדים כי הם ערמומיים, מופיעים כל פעם בתחפושת אחרת.

אז ממה אני מפחד בעצם? אם אף אחד לא יירשם - האם זה אומר שאני מאמן לא טוב? או שאני לא מקצועי מספיק? מה ??????? יש בי קול פנימי חסר הגיון בראש שלוחש את הדבר הבא: ״התוצאה שלי בחיים קובעת מי ומה אני״. אבל האמת שונה לחלוטין. התוצאה ואני הם שני דברים שונים, והאגו שלי מצמיד אותם אחד לשני. יש בינהם קשר אבל הם בוודאי לא זהים. למעשה, מספר הנרשמים הוא רק פידבק שעוזר לי לדייק את המוצר, את השיווק ואת עצמי.

ולכן הפחד בא לכאן כדי לעזור לי לזהות את הטריק של האגו שלוחש לי קולות פנימיים והקשבה להם לא עשתה לי טוב. וכאשר אצליח להודיע לאגו על סיום תפקידו אני אעשה את מה שאני רוצה ולא מה שהוא רוצה.

וזה בדיוק מה שהייתי אומר לעצמי אם הייתי בא להתאמן אצלי!


 


תודה שקראת.

אם יש בך קריאה פנימית לשינוי, אשמח מאוד לשוחח.

ניתן להשאיר פרטים כאן. מבטיח לחזור אליך.

75 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page